Поштовани родитељи или други законски заступници ученика, с обзиром да смо добили доста питања која се односе на подношење листа опредељења на два начина, обавештавамо вас и о следећем:
1. Листа опредељења могу да се поднесу електронским путем, преко Портала Моја средња школа до суботе, 03.07.2021. године до 23 часа и 59 минута.
2. Листе опредељења могу да се поднесу непосредно у матичној основној школи у суботу и недељу, 03. и 04.07.2021. године од 8 до 15 часова.
3. Уколико родитељ, односно други законски заступник, попуни листу опредељења и у електронском облику, путем Портала Моја средња школа и у папирном облику, непосредно у матичној основној школи, сматраће се да је важећа листа поднета у папирном облику.
4. По истеку рока за подношење листа опредељења електронским путем, родитељи, односно други законски заступници, који су поднели листе опредељења електронским путем, треба да провере на Порталу Моја средња школа да ли су листу опредељења поднели како су желели, у складу са приоритетима у избору школе и профила и са бодовима ученика. У случају да примете грешку или се предомисле, имају могућност да у недељу, 04.07.2021. године поднесу листу опредељења у папирном облику у матичној основној школи, коју је матична основна школа у обавези да прихвати.
5. Матична основна школа имаће могућност увида у чињеницу да ли је за ученика поднета листа опредељења у електронском облику, али школа неће имати увид у садржај листе.
Школска управа Београд